gulistann Izmirdeki hamile anneler. Acaba dogum icin hangi hastaneden memnun kaldiniz fiyatlari nedir 32 haftalik oldum hala bulamadim hastanemi. Cok araştırıyorum bulamiyorum yardımcı olurmusunuz?
Celiklibusee gulistann ben çınarlıda yapacağım inşallah😊evet lüks bir hastane değil ama şu pandemi döneminde sadece doğum hastanesi olduğu için ve ekip olarak çok iyi oldukları için tercih ettim
gulistann Tugce1803 görüştüm hastaneler ile 34 36haftaya kadar gelip bi kez bile muayene olmak yetiyormuş
Susamtanem2 Tugce1803 çoğu hastane para için son hafta son an bile kabul ediyor kaç yere aradım hafta sınırı yok dediler 1-2 kez bile görsek yeterli dendi 30 dan sonra ata sağlığa gittim
gulistann zllcnlky benim evim karabaglarda kendi aracimiz yok oraya gidene kadar yol baya uzak kalicak bize 😞
Benimbebegim gulistann Medical Park da olacak inşallah muayne ücreti sanırım 300 gibi bir rakam olması lazım ben doğum sigortası yaptirdigim için doğum fiyatını bilmiyorum malesef
gulistann Benimbebegim ben onu yaptrmak icinde gec kaldim yanliz dogum paketi 3700 iken 4100 lira olmuş
gulistann Esen3535 ucreti nedir acaba dogum ve muayene ben şuan hayat hastanesi en uygun gelen ama memnuniyet acısından net bisey diyemiyorum
Gzmm14 gulistann Canım bende karabağlarda oturuyorum. Egepol hastanesine gidiyorum ve inanılma memnunum. Tavsiye ederim.
Celiklibusee gulistann evet halkapınarda. Ben özel tahir özgüdere gidiyorum her sey dahil 5bin civarı demişti en sın💐
Esen3535 Icot 150tl muayene 3650 doğum ücreti memnunum doğuma gidicem inşallah az kaldı arkdasim doğum yaptı orda memnun kaldı ameliyat ekibinin iyi olduğunu duydum
Gonul_enes gulistann ozel cinarli hastanesinden 7 yil once yaptim dogum resat bozoklarda herseyden herkesten cok memnundum