Alparslanveannesi_ 25 günüm kaldı neler yapmalıyım çok endişeliyim bilgi verir misiniz her an gelebilir mi yoksa daha geç te olabilir mi sancıları nasıl anlarım doğum olduğuna dair
Defnemom Alparslanveannesi_ düzenli ve kısa süreli gelirse doğum sancısı oluyor ağrının şiddeti regl ağrısının bi tık üstü gibi ilk başlarda tabi sonra artıyor
Defnemom Alparslanveannesi_ benim sabah nişanım gelmişti ama açılmam olmadığı için eve göndermişlerdi eve gittim ılık bi duş aldım ama sancidan duramıyorum sabah 8den ikindi 16 ya kadar sanci çektim evde ve 5 cm açılmam varmış hastaneye gider gitmez 30 dk da doğumu yaptim tavsiyem sancısı evde çek hemen gitme bence
Mehdisram Benimde 2. Doğum nasipse 37 oldum bugün az kaldı plateste filan egzersiz yapıyorum şuanlık bi sancım bileğim olmadı bekliyorum 😅