Geçen hafta gittiğim doktor ( doktoru pek sevemedim beni hemen özel hastahaneye yönlendirdi…) folik asit mutlaka kullanmalısın en azından 3 hafta boyunca dedi. Bende gidip REGENESİS aldım (79 küsür TL’ye🙈)…
Bugün gittiğim doktor (hamileliğim boyunca sürekli gitmeyi düşündüğüm hakkında çok olumlu yorumlar aldığım doktor) folik asite gerek yok DECAVIT te yeteri miktarda folik asit var zaten dedi hangisini dinleyeceğimi şaşırdım 😓😓😓