Yasminaydemir bu çaylar Doğum başlatmak amacıyla içiliyor ama öyle bir kupa içmekle etki etmiyor 37 den sonra içmeye başlıyorsun anca etki ediyor. Rahim kasılmaları başlıyor yavaş yavaş yardımcı yani. Zaten normalde daha erken haftalarda içilmesi tehlikeli tavsiye edilmiyor