alazzeyneperva Dubletombikdoner sabırsızlığın stresi bnde 37+1 deyim az kaldı diye diye geçmiyo zaman 😂
Dubletombikdoner alazzeyneperva Aaa sizinde az kalmış🤣😍 ama siz benim gibi beklemeyin 38 de aliverin hemen kucaginiza 😂😍
alazzeyneperva Dubletombikdoner aminnn sağlıkla inşallah ama bi kaç gun daha beklesin ayağımı dün çok fena incittim yürüyüş yapiyodum şimdi ayagima basamiyorum doğum başlarsa topalliyarak doğum yapmak istemiyorum hayal ettigim doğum bu deil 😂
Dubletombikdoner busrayrdmc Ay hic duymadım pişmanım 😊 hemen aldiriyorum baslayayim çok çok teşekkür ederim😍
[silindi] Dubletombikdoner bilmem ki oyle ben dogurmak istiyorm hadi dogurtun beni deseniz ne kadar ciddiye alınır bilemedim 😂😂
Dubletombikdoner alazzeyneperva Ayy cok cok gecmis olsun kiz uzuldum Ay azcik daha dursun ozaman 🤣 topal topal gitme 😁😂
UsanmazPandaaa Dubletombikdoner hemen gel bir çekişte çıkarayım 😂😂 ahahahahah doğuramıyorum piskolojisine girmedim girsem sanırım alttan fener tutardım ışıga gel evladııım diye😂😂😂
Zeliiiss Dubletombikdoner ah ahhh dün 10 kat merdiven indim çıktım 1 saat yürüyüş yaptım yok yok gelmiyor o kadar şeye rağmen gelir dedim ama gelmiyoooorrr😂 bir an önce doğurmak istiyorum çok heyecanlıyım ve sabırsızlık😂 38+5 bu arada,😂
Dubletombikdoner Zeliiiss ay bende öyle😁😂napicaz bak fener tutalim 🤣ceviz koyalım nasrettin hoca gibi 🤣
alazzeyneperva Dubletombikdoner o kadar hareket yapiyodum ev temizliği yürüyüş squat egzersizler çok iyiydi vücudum baya rahatlamıştı şimdi tutulmaya başladım hemencik hareketsizlikten
Yasminaydemir Derensmom Benimle aynisin dün nst benim 10 üstüne çıktı ama doktorum izinliydi göstermdm sancım varmiydi yani
UsanmazPandaaa Dubletombikdoner olur olur yak yak söndür 😂😂😂sjsnsjso değilde ben ilk oğlanı 39+4 de doğurdum diyorum nasıl durmuşum bunda 38+4 de doğuracam zaman geçmiyor daha 30uz
BusraUras Dubletombikdoner ben 1cm açıklıkla 1 ay gezdim 🤣😅 39+6da çat diye çatır çatır doğurdum 🤣 belki günü gelmemiştir bebeğin 🌹sağlıcakla alın kucağınıza bebişinizi inşallah
Dubletombikdoner BusraUras ay ne kadar çok beklemişsin canm 😁😂 benim sonum senin gibi galiba 😁😍😍 maşallah saglicakla buyutun
BusraUras Dubletombikdoner amin inşallah 😅 evet biran doğuramayacağım çocuğum içimde kalacak sandım 🤣😅