Merhaba 14haftalık hamileyim dün kontrolde bebeğin rahime baskı yaptığını plasenta rahime yakın oldugunu söyledi doktor. Bebekte herşey yolunda fakat kanama kasılma olmaması için 1 ay kendimi zorlamamamı ağır şeyler yapmamamı söyledi.daha önce bu durumla karşılasan oldumu acaba