Kızlar 33 haftalığım rahim ağzı kısalığı ve bebeğin başının kanala yakın olmasından dolayı erken doğum riskim var. Son iki gündür. Sağ ve sol kasığım acayip uyuşuyor , ve iki gündür hafif adet ağrısı gibi ağrım oluyor sonra geçiyor. Yalancı sancı mı sizce yoksa erken doğum belirtisi olabilir mi ?