Carsaflianne Kizlar 32 haftalik hamileyim dunden beri karnimin ici o kadar aciyo ki sol taraf cogunlukla agri yada sanci degil aci var dokunuyorum aciyo gobek deligimde ayni sekilde anlayamadim nedendir oluyomu sizlerde de boyle bi sikinti
Melike464860 Carsaflianne canım benimde ayni oyle karnimin sag tarafi. Karin etim agriyor igne olmuş gibi bi aci var. Benimki hep sag tarafa vuruyor orayi tekmeleyip yitiyor bende gerildiginden acidigini düşünüyorum
Eliffff Carsaflianne benim de öyle canım haftalardır.dokununca canım acıyo.arada bakıyorum yani çürmüş kopmuş mu orası😂 öyle böyle acımıyo.ama bebeğin ayakları karaciğerime baskı yaptığı içinmiş
Minikmucize06 Carsaflianne bende öyleyim 39 haftalığım bence artık iyice gerildi karınlar ve bebeklerin hareketleri sert o etkiliyor olabilir eşim dokunduğunda bile ani tepki verebiliyorum bazen
Twinsmom66 Carsaflianne benimde aynı ve 2 günde karnım çatladı çünkü bebekler öyle bi geziniyoalr ki karnimda acıdan ağlıyorum bazen
Carsaflianne Normal bi durum diyelim o zaman belkide catlayacak ondan aciyo hic catlagim yok insallah da olmaz