anneyim_33 bende kuaföre gitmek istemiyorum en büyük sorunum ciddi bi idrar yolu enfeksiyonu geçirdim ne kadar temiz bir kuaförüm olsa da tedirgin oluyorum yeniden enfeksiyon kapma riskini asla göze alamam. Kendime kocaman bir ayna aldım, aynayı yere koyuyorum üzerinde çömelince her şeyi görebiliyorsunuz o şekilde kendim jiletle temizleniyorum. Tüy dökücüler kimyasal sebebiyle önerilmiyor malum, ağdayı da kendim yapamam yapsam da acısından doğumu başlayan kişiler duydum bu sayfada ve korktum. Bence en ideal olan büyükçe bir ayna ve jiletle temizlenmek