ZianBaysalzaydn benimde koltuk altlarımda inanılmaz bir kaşıntı kızarıklık oldu cildiyeye girtim kortizonlu krem verdi. Şu an sudan başka bişey süremiyorum sürdüğüm anda kaşıntılar başlıyo. Sabun kesinlikle yasakmış bir de eczanede la roche posay in yıkama jelini önerdiler ama doktora sormadan almak istemedim. Hindistan cevizi yağının iyi geldiğini bende duydum nemlenmesi adına