Bilgeee58 tek taraflı benmki yani daha yeni bu hafta öğrendm ilk başta korkutu olablecekleri söyledi gelişim geriliği tansiyon felan dedi sonra kan akışı normal gayet bebekde gelişiminde bişey yokmzaten bu ihtimaller her kadında olablır dedi kendı doktorum da dün sorun olmaz yoğurt ye beslenmene dıkkat et dedi ediyorumda ama pazartesi tekrar gider sorarım aklıma takılır şimdi