Nigarkaplan Ben son haftamdayim ama idrar yolu enfeksiyonum var sizde durumlar neler enfeksiyon geçiren arkadaşlar ne iyi geldi ne yaptınız 🥰
lavininannesii Nigarkaplan 33 haftalığız🐣benim de enfeksiyonum var ve geçmedi maalesef. İnşallah doğumlarımıza etki etmez bu durum🙏🏻
Drymomm Yesimykc 36+1 bana saha gün vermediler bnimde 2. Sezeryanım Pazartesi gitcem size 20si ise aramızda 5gün var banada 25 diyebilir ozmaan🙈
Ebruaksoylu Nigarkaplan enfeksiyon benimde var hap kullanıyorum 34 haftaya gidiyorum ama hemşire dedi doğumun zor olur dedi bu yüzden erken ve zor olabilir dikkat et dedi ve sancılarım arada bir yokluyor beni
Merve-1109 Feyzaveannesi geçer geçer ne ara 32. Haftaya geldim assla anlamadım bacım bana geçmez gibi geliyodu başlarda zaman durmus gibiydi 12 haftadan sonrası aşırı çabuk geçti
Smyyeakyldzz00 Nigarkaplan 39+5 bizde . Bir sıkıntımız yok çok şükür :) Sağlıkla gelsin inşallah kızım 😍
badembid Nigarkaplan sona yaklaşan annelerimi bu zorlu yolda geçirdikleri her süreyi kutluyorum 😍🙏🏼 Ben daha yeni yarıladım 19+3′den selamlar ♥️
Feyzaveannesi Merve-1109 Benim de 2. Gebeliğim ilkinde nasıl çabuk geçti diyorum. Şimdi ise dakikalar geçmiyor sanki 😂
Momlf Nigarkaplan 33+5 haftalığız kontrolden geldim gayet iyiyiz çok şükür bel karın ağrılarım var bu hafta sadece 🙄🙂