Rabissso Yani korkutmak istemiyorm ama pek önerilmez beyinde hasar kalanlar oluyormuş benim kızımda vakumla doğdu ama bana sorulmadı vebilincsizdim şükür kafasının büyük olması dışında bı problem olmadı o da altı ayda topladı konuşması vs her şeyi yerinde. Şükür ama bana böyle bı teklifte bulunsa doktor riske atmaz sezeryan olurdum sağlıcakla alın kucaginiza