Uyumsuzzz Böyle bişey varmı gerçekten kime sorsam 42. Haftada 43.haftada doğurdum diyor siz erkek bebiş lerinizi kaç haftalıkken doğurdunuz tecrübeli anneler
isimsiz1i Uyumsuzzz ya heralde keseyle alakalı bi durum dar keseler çabuk suyu patlıyor sanırm😂😂 bü arkadaşım daha var oda hala doğurcak 42yi geçti sanırm 😂😂
gokcekocyigit07 Uyumsuzzz 43 e zaten tıbben bırakmazlar da sen kendini millete göre neden şartlıyorsun, iyi düşün iyi olsun 😊
ktnzehra49 Uyumsuzzz 41 den sonra doktorlar bekletmiyolar suni sancı ya da sezaryene alıyolar bebek açısından çok riskli 42 43 duymadım ben daha hiç
birkedilianne Uyumsuzzz haftaya kadar doktorlar tutmuyor ki En geç 41de doğmazsa sezaryenle alınıyor. O kadar kalması bebek açısından zararlı. Kakasını yiyebiliyor
Uyumsuzzz birkedilianne eltim 43 haftalıkken doğurdu 42 haftalıkken senın bir haftanın daha var deyip göndermişler
Uyumsuzzz gokcekocyigit07 benım içime hep normal zamanda doğacak gibi geliyor ama kime söylesem 13 ekim doğum zamanı diye GeV doğar dıyorlar kasıma sarkar falan
Linam6868 Uyumsuzzz ilk kürtaj oldum 2/2 buçuk sene sonra hamile kaldım Kızım 37+1 doğdu Oğlum 40+3 doğdu
Linam6868 Uyumsuzzz Evet az daha gelmezse suni sancıyla doğuracaktım😂 şükür geldi 41 haftaya kadar bekleniyor doktorum öyle demişti bana sonrası riskliymis
gokcekocyigit07 Uyumsuzzz neyin ne olacağını kimse bilemez, boşa stres olup bebeğini de kendini de üzme, akışına bırak 😊