deletedmom2014 Kızlar 18. haftamdamızda kızımız olacağını öğrendik . Eşim Ahsen istiyor sizce bu isim nasıl 🌸🙏🏻
ilkgozagrimhavinim deletedmom2014 çok güzel bence. Bende ahsen veya asel istemiştim ama eşimle anlaşamadık o konuda. Havin koymaya karar verdik.
Kubra0395 deletedmom2014 benim ilk kızımın ismi Ahsen . İki yaşında . Eşim istemedi annesinin ismini koymak istedi ama kararlı oldum benim dediğim oldu 😂 çok güzel bi isim bnce. İkinci hamileligim su an . Buna da Ebrar yada Ecrin koymak istiyorum
deletedmom2014 ilkgozagrimhavinim Bende Öykü istemiştim ama eşimde Ahsen istiyor. Karnımı severken bile Ahsen diyor koysam mı diye baya düşündüm karar veremedim 🙈
gazetecianne deletedmom2014 bizde onu diyorduk 15 gün önce eşimin amcasının oğlu doğum yapmış Ahsen koymuşlar ben kıyamadım siz koyun 🥲
Uyumsuzzz Bende kızım olsaydı zehra veya Ahsen düşünüyordum çok güzel bi isim ☺güzel beğenilen anlamında
Anne3 Anne3 hatta ahsen ebrar ecrin hani ecrinide düşünmüştüm😂😂 ecrinin arapçası para demekti sanırım o yüzden onu elemiştim son vakit 😂
2melekannesi_ deletedmom2014 çook güzel 😍 kızım olursa aklımdaki isimlerden biri de ahsen anlamı da çok güzel zaten