Meraba tatlis anne adayları size bişey sormak istiyorum dün Dr gittim 2li test yaptırmamısdim dün Dr ölçtü 2.5 çıktı dedi normalin üzerindeymis başka bı bölüme gönder di orda da ölçüm oldu sonuç aynı çıktı ama hiç bişey demediler iyi mi kötü mü diyorum gene cevap alamadım kan sonucuna bakalım dediler 2 hafta sonra çıkarmış o zaman gidecem nasip olursa onun haricinde başka kanlarda verdim bugün baktım bazıları yüksek çıkmış fotoğraf yükleyebilirsem yuklucem bide siz bakın başına gelen oldu mu diye şimdiden hepinize geçmiş olsun