Selam kızlaaar 🌼
Daha önce bahsetmiştim 14. Haftada doktorumuz kız dedi ama bir ay sonra daha emin oluruz demişti. 1 aydır içim kıpır kıpır, tabiki önce sağlıklı olsun ikiside canımdan can olacak ama eşimle 10 yıldır beraberiz 3 yıllık evliyiz hayalimiz hep bir kız çocuktu 💃💃 yarın büyük gün ve cinsiyeti netleşecek, tecrübeli annelerimiz ne yapıp gideyim ultrasona da kıpır kıpır olsun göstersin kendini civcivim 🤗 çikolata diyor herkes onu kesin yiyeceğim başka ne yapabilirim, bir ay zor beklemişim bide demesin bana doktorum göstermiyor 😂😂