Gonullf 70 gün önce normal doğum yaptım dikişim vardı ama 40ım cıkmadan normalime döndüm ağrım sızım kalmadı. Evet doğum anı zorlandım sancı ile ama doğurunca hiçbir ağrı acı kalmıyor hatırlamıyorsun bile. Tabi bebeğin nasıl doğmak isterse son ana kadar bilemeyiz. Sizin için en hayırlısı neyse o şekilde olsun. Sağlıcakla kavuşun Allah kolay doğum versin 😍