Zeynep9120 ilkgozagrimhavinim benm bebeğimde 24 haftalıkken 30 cm 750 gramdı doktorum normal dedi karın cevresi benmknini 1 hafta ilerde gidiyor doktor zayıf minyon olsaydı 1 hafta geriden gelenler flan var bi sorun teskil etmiyor demişti merak etme annesi minyon ve tatlış bir bebiş geliyo demekki hic canını skma 😘
TugceBelis ilkgozagrimhavinim bebeğin sizden beslendiği damarlarda sıkıntı görmediyse doktorunuz hiç canınızı sıkmayın sağlıklı ve bebeği besleyici şeyler yemeye dikkat edin bu süreçte. benim de ilk gebeliğimde kızımın karın çevresi iki haftaya yakın geriden geliyordu ama bizimki son aylarda geriledi eş yaşlanması oldu benden az besleniyordu artık 38.haftada 2850kilo olarak çok sağlıklı doğdu zayıftı ama çok çabuk toparladı
ilkgozagrimhavinim TugceBelis o haftalara kadar dayanabilsek inşallah.. Yok damarlarda sıkıntı yok dedi. Belkide minyon olur dedi ama dikkat et dedi. Bu sıcaklarda zorla yemeye çalışıyorum 1 aydır. Yine geri çıkınca sinirlerim bozuldu☹️
Elf3535 ilkgozagrimhavinim Niye korkutmus ki seni benimde 24. Haftada 590 li bişeydi 1hafta gerilik vardı hatta bacak boyu falanda 1 hafta geriydi 37.haftadayim 3500 kilo bebeğim son haftalar öyle bi gelisiyorlarki merak etme hem 1 haftadan bisey olmaz herşey saglikliysa sen stres yaptikca bebekte etkileniyor
ilkgozagrimhavinim Elf3535 şimdilik normal dedi. Ama bizde hep kıyaslama durumu oluyor bilirsin. Bu haftada 800 gr olması beklenirmiş kaybımız var 150 200 gr deyince iyice düştüm. Maşallah sizin bebiş güzel toparlamış.
Elf3535 huma2018 detayliya girdiysen kan akımında sıknti yoksa bisey olmaz inşallah son haftalar çok fazla gelisiyorlar önemli olan son haftalardaki gerilikler ayrıca 2 haftaya kadar gerilik bisey olmaz strese girip bebeginizide strese sokmayin
Elf3535 ilkgozagrimhavinim merak etme benim doktorum bana hiç hiç geriligini söylemiyordu hep çok güzel bir bebek görüyorum diyordu ama ben ekranda görüyordum gerilik oldugunu bide burdaki yorumlar insani etkiliyor gercekten sen strese girersen bebekte girer dedi kendini strese sokma saglikli beslen iyi düşün iyi olsun insallah
NeslihanDuz ilkgozagrimhavinim Hiç endişe etme benim bebişinde karın çevresi 1 hafta geriden geliyor doktorum takibini yapıyor 1 hafta önemli değil daha fazla gerileme olmasın yeter ki 😊
ilkgozagrimhavinim NeslihanDuz 2 hafta sonrası riskli dedi ama yinede uyarmak zorundayım dedi.. Biz panik atak hastalarına böyle söylenirse aksi beklenmez🙈
ilkgozagrimhavinim Elf3535 gerçekten çoğu zaman burası daha çok düşürüyor beni🤦🏼♀️ güzel gelişmeler yaşayanlarda var ama çoğu kötü yorum. Bazen silesim bile geliyor uygulamayı🙈 beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum genellikle. Ama yetmiyor demekki. Sen nasıl besleniyorsun mesela 1 gününü anlatsan bana?🤭
Elf3535 ilkgozagrimhavinim hergun et yemeye çalış kırmızı et agirlikli yersen daha iyi olur 2 yada 3 bardak süt veya yoğurt karbonhidrat ve şekerli şeyi çok yememeye calisiyorum bide unutmazsam ceviz yiyiyorum diğerleri normal ama özellikle kirmizi et çok faydali ama işte dedigim gibi bu yediklerine 30 dan sonra dikkat edersen bebek kendi almak istediğini aliyor
miracle7 ilkgozagrimhavinim benim bebeğimin de detaylıda karın çevresi 1 hafta geri çıkmıştı zaman ilerledikçe gerilik arttı 3 haftaya kadar 36+6 da sezaryen ile su azlığından dolayı doğum yaptım kızım 2335 gram doğdu gerçekten de boyu uzun ama zayıftı 2180 grama kadar düştü şu an 23 günlük 2600 gram oldu sağlık açısından hiç bir sıkıntısı yok çok şükür. Ben kendimi çok üzmüş çok strese sokmuşum. Bol proteinli beslendim belki beslenmesem karın çevresindeki gerilik daha ileri olacaktı bilemiyorum tabiki. Ama sakın kendinizi strese sokmayın güzel hamilelik günlerimizin tadını çıkartın protein ağırlıklı sağlıklı beslenmeye çalışın bol bol su tüketin. Sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim.
ilkgozagrimhavinim Elf3535 süt yoğurt yumurta ve pekmezde sorun yok sürekli tüketiyorum. Ama et olayı çok zor benim için. Kırmızı et tüketemiyorum hiç sevmezdim hamilelikte iyice tiksindim. Maksimum kıyma, köfte vs. 🙄
huma2018 ilkgozagrimhavinim cnm az önce geldim çok şükür hiç birşey çıkmadı hata kilosu 920 Gr çıktı ve boyu da baya uzun çıktı haftasıyla çok uyumlu karın çevresi de dedi belki sen kendini kasmissindir ondan dar çıkmış ola bilir dedi ve bayada uzun sürdü çok memenun kaldım rabim kimseyi evladiyla sinamasin inşallah sağ salim kucağımiza alalım hepimiz inşallah 🤲🏻🤲🏻
ilkgozagrimhavinim huma2018 720 gr dı dimi kendi doktorunda öyle çıkmıştı? Bu nasıl fazla farktır yaa😳
huma2018 ilkgozagrimhavinim evet 720 grm dedi şimdide detaylıda 920grm iyikide buna gitim yoksa için içimi yer dururudu
Yasemincicek Kızlar bende 28 haftalık hamileyim bebeğin kilosu 1265 gram internetten baktım bu haftalarda kilosu normal diyor ama doktor gerilik var dedi iki hafta bu nasıl oluyor baktı kan akışı güzel bir sorun yok doppler de bende korkuyorum ne olacak