Merhaba 🥰 İlk bebeğim 1 yaşında doğduktan sonra kidse geçmiştim. Şimdi tekrar momdayım çünkü hamileyim 🤰🏼 Rabbim bu sevinci tekrar yaşattı bana çok şükür. Arkadaşlar ben pcosluyum ilk hamileliğimde biraz bekledik, 2.de aslında 1,5 yaşında istiyorduk ama pcos olduğundan dolayı açıkcası ya olmazsa diye korunmadık. Rabbim ilk denememizde nasip etti 🤲🏼 Sevincimi paylaşmak istedim, bu rahatsızlığı olan arkadaşlarıma da biraz umut olmak istedim❤️