Deletedmom_289 Tam 6 haftalık hamileyim mide bulantılarım çok ama kusamıyorum bu yüzden de çarpıntım oluyor acaba ne zaman geçer güzel anneler sizde de aynı şey oldu mu
Mirayilkay Deletedmom_289 ben şu an 35 haftalık hamileyim hala bulantılarım var ki priliam kullanmama rağmen umarım seninki bu kadar uzun sürmez ama ilk üç aydaki gibi değil hafifliyor
Dilaraatrkgl Deletedmom_289 bende aynı durumdayım canım sürekli yatıyorum halsizlikten Allah hepimizin yardımcısı olsun.
ebruzb Deletedmom_289 18+6 yım bulantım hala geçmedi ilaç kullanıyorum çarpıntımda 3 aydan sonra geçti demir ilacına başlayınca geçti
Deletedmom_289 Mirayilkay ben sadece folik asit kullanıyorum başka bir şey vermedi doktor bu kadar sanırım senin bünyen çok hassas çok geçmiş olsun ya tez zamanda sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Deletedmom_289 ebruzb çok kötü bir his ya çok şükür çarpıntın geçmiş ama inşallah tam rahatlarız hepimiz
Aslanyesm Benimde mide bulantım 5 haftalıkken başladı şimdi 8+6 hala devam ediyor ptilam Dr biraz iyi geliyor