Ilayda11 bence sezaryende daha az kan kalıyor çünkü çok iyi temizliyorlar bezlerleyice kanı alıyorlar adet kanı bile azcık geliyor normal doğumda akışına bırakılıyor bence kişiden kişiye değişir ben iki haftada 15kilo gitmişti ama dışardan baksan 6aylık gebe gibiydim vücut kendini 6ayda anca toparlıyor ben kilo vermiştim ama serumlar felan çok şişmiştim o yüzden moralinizi bozmayın