Canerkan1 Huda26 oh oh az kalmış gö açıp kapayınca sabırsızlanıyorum sanki daa dün hamileliğimi öğrendim
Dilekcnkn Canerkan1 Aynen öyle valla bizde kız olur belki dedik ama rabbim bu şekilde uygun gördü her ne kadar herkes sinirimi bozsada ben aslanlarımla çok mutluyum 😊
Canerkan1 Dilekcnkn sen kimseye bakma rabbim sana bu duyguyu üçüncü kes tattırmış sağlıkla grlsin paşa bazı insanlar sadece konuşur