ayseegell Merhabalar 4 buçuk aylık hamileyim Allah nasip ederse bi kızım olucak rica etsem isim önerileri alabilir miyim acaba?
Elsu26 ayseegell 18+1 haftalık hamileyim dün doktorum kıza benziyor ama emin değilim dedi 😊 eğer kızım olursa Leyla Sare koymak istiyorum 😊
Seminn ayseegell bizim kızın adı Nil olacak🌸Melis nehir İdil defne ipek Duru Zeynep naz ben kulağa kibar gelen modası geçmeyecek isimler beğeniyorum 🤗
Minik_Kalbim_ve1Annesi ayseegell Bizde kızımla 21+2 olduk çok şükür😍 eşimle ortak aldığımız bir kararla kızımıza “Aden” ismini koyucaz🥰
ayseegell Seminn bende Buğlem ve Azra isimlerinde kararsız kaldım ikisininde anlamı çok güzel ama ekstra bir şeylerde olabilir diye fikir almak istedim☺️
Ztrsel Biraz farklı bir isim olsun istiyorum, Belis’i eşim de ben de sevdik ama tabi her gün fikir değişiyor☺️
minikbirisi ayseegell Belis Vera, Masal İkra, Nil İpek koymak istiyordum ama eşimle ortak karar olarak Defne ismine karar verdik 🌿