Delicesareti Ben dün sağlık ocağında tam kan sayımı yaptırdım şimdi baktım sonuçlara Demir yazan yerde 2467 yazıyo karar sınırı da 1930 çok yüksek kan ilacı da kullanıyorum aynı zamanda pzt günü randevum var Demir yüksekliğinin bebeğe herhangi bi zararı var mı ?
Elsu26 Delicesareti kendini strese sokma internete bakarsak on kere kanser olmam gerekirdi 😂 bazı hormonlar hamilelikte yükselebilir her kadının hamileliği bir değil bence doktora gidene kadar demir ilacını alma o zaten demir eksikliği için kullanılıyor pazartesi doktoruna sorarsın
minikbirisi Delicesareti benimde demir yazan yerde normal çıkıyor ama doktorlar o değere değil başka bir değere bakıyor ve hangi değere baktıklarını hala anlayamadım 😂😂😂
yamacinannesii Delicesareti Canım internete bakma ben şeker yüklemesi için baktım şeker var çıkıyosu doktoruma söyledim kızdı bile neden bakıyosun hiçbişeyin yok diye bence bir problem olmaz doktorun ilaçları azaltabilir
Delicesareti Seminn inş bilen çıkar ya nette olumsuz şeyler okudum pzt gününe kadar stres yaparım ben şimdi
Delicesareti Elsu26 sorma ya yemin ederim google bişi sormaya çekiniyorum o kadar kötü şeyler yazıyolar ki bende öyle yapıcaktım canım ilacı almayım en iyisi teşekkür ederim yorumun için 🌸
Elsu26 Delicesareti unutma stres sinir bebeğine her şeyden daha çok zarar verir 😊sen yüreğini ferah tut 😊😊
tgbsn_00 Benim demirimde yüksekti günde 1 kullanıyordum yüksek olmasına rağmen 2 ye çıkardı birazda doğumda kan kaybı olacak vs için şimdiden yüksek tutuyorlar :)
Delicesareti Elsu26 ahh bu annelik içgüdüsü çok farklı bişiymiş ya ömür boyu yürek çarpıntısı olucak herhalde
Delicesareti minikbirisi bütün değerler birbiriyle bağlantılı aslında tek bi değere bakmamak gerekiyo ama işte