GecesMom doktorumun önerdiği sol yan yatış pozisyonunu sizinle paylaştım zaten , bu benim uydurduğum bişey değil elbette..
“ En çok önerilen, sol yan yatıştır. Bu durumda, hem bebeğe giden kan akımı artar, hem de annenin böbreklerinden idrar daha rahat süzüleceği için, ödem ve el ayak ve bileklerde şişlik azalır. “ Dr. Banu Çiftçi