Ndrg12 ben daha önce hamile kaldım ve sağlıksız olduğu İçin kürtajla alındı.sonra doktor çocuğunuz olmaza getirdi yaştan kaynaklı bu arada yaşımız 30.tüp bebek deneyin yada ameliyat dedi.bir kaç ay geçti keçi boynuzunu akşamları sıcak suya karıştırıp içtik.arı sütü bal polen karışımı beeo nun vitaminin hapını da kendim içtim.sonra olmayınca ameliyat olmaya karar versi eşim son kez bak bakalım dedi test yapıp.umudumuz yoktu bilmem kacıncı testim de yorulmuştumda.bildiğin hayali cizgi görüyordum testlerde psikolojim biraz bozulmuştu neyse testi yaptım bir baktım cift cizgi.:) bu arada tabi bu heyecanla eşim ameliyat olmadı.19.haftayım:))