Ndrg12 benim eşimde de vardı canm. Solda 2.7 ve 3.4 iki tane var yazıyordu raporda. Zaten 3 ve üstü baya ileri diyorlar. Ameliyat dediler. Benim eşime ve ailesi hiç yanaşmadı. İstemediler. Ne gerek var daha yeni evlisiniz, zamanla olur dediler ve engel oldular. Tabi ben durmadım. Araştırdım. Eşime muz bitter çikolata ve keçi boynuzu kürü yedirdim sabah akşam. Ama tabi eşim bunu da bir hafta yaptı sadece. Ben bıraktım artık. Gücüm kalmadı laf anlatacak. Sonra iki ay geçmedi aradan hamile olduğumu öğrendim kendi kendine. Artık o yaptıklarım mi işe yaradı yoksa Rabbim sesi mi duydu bilmiyorum. Çok şükür şu an hamileyim. Ama baya da araştırdım ameliyat çok yardımcı oluyormuş düzelmeye. Bunu da olumlu bir hikâye olsun istedim sana. O yüzden yazdım. ❤️