Aminella Umutunannesi1 benim çok zor geçiyor bulantı kusma var ilk haftadan beri çok kötü durumdayım hiç birşey yiyemiyorum hava çok sıcak
2melekannesiiiii Umutunannesi1 12+2 arada yattığımda sağa sola dönerken arada ağrı giriyo ondan başka bi sıkıntım yok çok şükür
Cylnsms Aminella Yaa benim de malesef öyle aşırı halsizlikte var . Enerjim hiç kalmamış. Hiç normale dönmeyecem diye düşünüyorum 😢
Duygu60hira 12 + 4 çok şükür bi sıkıntı yok ama bir kaç sorum olcak bebek bu zamanlar oynarmi sol tarafımda bir kırbırdama oldu bir kaç kere birde cunsiyettini öğrenen var mı
2melekannesiiiii Duygu60hira Bebek bu haftada hareket eder ama siz hissetmezsiniz bağırsağınızdır büyük ihtimal genellikle 20 22 haftadan sonra hareketlerini hissedersiniz
Duygu60hira 2melekannesiiiii Bilmiyorum ki baya hissettim ama normal bebek vuruşuna benziyor du hayırlısı olsun cinsiyet bellimi
Umutunannesi1 Benimkinin cinsiyeti belli oldu kızlar :) Bi kızım olacak inşallah :) Anneler ve kızları… Bu hayattaki en güçlü bağ…