Cicibebe10 Kızlaarr Ekim sonu gibi doğum yapıcam hastane için sizler nasıl kıyafet tercih ettiniz? Çoğunluk kısa kollulara bakıyorum, mevsim olarak da çok soğuk bir yerde değilim ama sezeryan da düşündüğüm için acaba üşür müyüm dedim kararsız kaldım
UsanmazPandaaa Cicibebe10 Ne kadar soğuk yerdr olmasanda canım genelde uzun kollu penye giydirilir çünkü bebekler hassas oluyor
Bebegimicin1 Cicibebe10 uzun kollu mevsimliklerden aldim ekim basi benimde belki biraz erkende olabilir ama nekadr sogukta olma ilk zamanlar dikkat etmede fayda var uzun kollu al derim
Musmutlubirkalp Cicibebe10 kendiniz için soruyorsanız serum takılması açısından kısa köylüler iyi olabilir ama mutlaka kalın hırka, sabahlik felan götürün bence dogumdan sonra üşüyebiliyormuşuz
Cicibebe10 Musmutlubirkalp evet kendim için sormuştum bebişin hazır da kendim için kararsız kaldım. Teşekkür ederim 🌸