Kızlar 20. Haftamdayım ve benim bebiş o kadar sert hareket ediyor ki dışardan bile gözüküyor.. 2 gecedir yattığımda beni tekmelemekten uyutmuyor. Ne sağ ne sol ne ayakları dikerek düz yatabiliyorum. İçgüdüsel olarak anlıyorum kalkmamı istiyor. Kalkınca duruyor.. Rahatsız da etmiyorum pozisyon olarak gün içinde hep uzanıyorum o zaman sorun yok. Neden oluyor sizce, yaramazlıktan mı ? 😳