gulsah_2013 Bizim doktorumuz çelişkili dedi dayanmdim başka doktora gittim yüzde 90 kız dedi pembis pembis eşyalar aldim başka doktora da gittim yüzde 90 ne olur ne olmaz diye kesin erkek dedi inanamadım başka doktora da yarintisi gittim oda erkek deyince yani yılan hikayesi oldu bizim cinziyet meselesi doktor kesin demeden alışveriş yapma bence şimdi aldıklarımi değiştirecem