Canan340 Merhaba, sezeryan olalı 4 gün oldu, yataktan desteksiz kalkamıyorum, sezeryan olan anneler ağrılarınız ne zaman geçti, kendi başınıza ne zaman hareket etmeye başladınız? Cevaplarsaniz çok sevinirim
Afrartis Canan340 8.günden bildiryorum, asla iyileşemicem diye ağlıyordum 6.güne kadar 😁 çok şükür 6.günün sabahı çok daha iyiydim. Dünden beri çoğunlukla kendi başıma oturup kalkıyorum sadece gece uyanınca eşimi uyandırıyordum uzun süre yatınca kalkmak çok zor oluyodu. Bu gece kendim kalktım çok şükür. Yarın çok daha iyi hissedeceksiniz allahın izniyle
Canan340 Beyzalpay inşallah ya çok zorlanıyorum yataktan kalkarken her seferinde, yapabileceğim bir öneriniz var mı acaba?
buseskzn Canan340 hafif dik şekilde yatıyordum ve ayağımın altına yataktan kalkarken destek koymuştum 🤗
Beyzalpay Canan340 sürekli yatmayin bol bol yuruyun ve sivi tuketin yattikca yaralar daha gec iyilesiyor
Canan340 Kayraninannnesi ne güzel ya kişiden kişiye değişiyor demek mi çok sevindim sizin adınıza umarım bende daha iyi olurum
Canan340 Afrartis çok geçmiş olsun size de umarım en kısa zamanda toparlarız çünkü bu şekilde bebeklere bakmak daha da zor oluyor.
YrtswnArkn Canan340 kişiden kişiye göre değisiyor iyileşme süreci ben 3.gunde kendimi çok iyi hissediyordum sonra kolumu kaldırıp dikişi zorladım ve 3 hafta boyunca hiç yuruyemedim 😃 siz sakin öyle bı hata yapmayın zor oluyor
Canan340 Beyzalpay öyle yapmaya çalışıyorum ama bir yandan da bebek için güç toplamaya, sütüm az geliyor doktor dinlen diyor kaldım iki arada, vakit buldukça yürüyorum.