Deletedmom9823 bende daha yeni bitirdim 2 tane 10 lu hastane çıkışı setini alacagım yanıma birini doğarken üzerinde görmek istediğim diğeri yedek 1 tane tulum yaptırmıştım onu koydum 1 tane kundak koydum hastane cıkış larının icinden cıkan 2 adet battaniye Müslin örtü koydum yedek zıbınlar çorap, 3 adet Çoraplı pijama ve önlük koydum agız ve ter bezlerini, yelek koydum sonra 10 adet yeter dediler bebek bezi ıslak mendil pişik kremi başka eksiğim varmı bilmiyorum (varsa eklermisiniz) birde daha kendi eksiklerim var bebiş alışverişleri yeni bitince kendime sıra gelmedi 🙂🙂