Yagmur_849884 Kızlar dünden beri kasiklarimda batma oluyor hafif adet sancısı gibi sanci oluyor. Bazen hapsirinca acıyor. Su gibi böyle iç çamaşırını ıslatan da bi akıntı var. Korkuyorum bebegime bisey olmasın ne zaman doktora gitmem gerekir. 14+2 deyim
Gizemnursu Yagmur_849884 Ben 34. Haftamdayim canım yaşadığın şeyler çok normal adet görecek gibi ağrılar batmalar dinlen biraz geçtiğini göreceksin zaten
Gizem5901 Yagmur_849884 normal canım vucudun hamileliğe adspte olmaya calısıyor o hapşırınca gelen idrar olabilir sen farketmiyor olabilirsin bende hiç olmadı ama bir cok arkadaşım da olmuş endişeye gerek yok sancılar kanama ile olursa korkulur bence suan problem yoktur. Ama için rahat değilse git bir doktora.