Betfer Trabzon’dayız 1 haftadır malum çok paramız gitti hem uygun hem de güzel bir yemekçi fikriniz var mı ?
BusraUras Betfer döndünüz mü? Yoksa hala burada mısınız? Bizim buralarda ucuz yer pek bulunmaz hele ki bu mevsimde.
Betfer BusraUras evet ya çok sıcaktı klima Allahtan vardı kaldığımız yerde . Banyo yapıp çık yine yapış yapış oluyorsun
BusraUras Betfer evet maalesef öyle. Gezmek için en uygun vakit ilkbahar ve sonbahar buraları aslında ama o zamanda yağışlar durmuyor 🤣😅
BusraUras MineLule o da doğru 🤣😅 ben bu şehre ilk geldiğimde haftada 2gün yağmur yağardı. 1.si 4gün 2.si 3gün sürerdi 🤣😅
MineLule BusraUras 😆 aynen öyleydi. Şu iki gündür yağıyor da azıcık iyi geldi. Aylardır kavrulduk damla düşmemişti.
BusraUras MineLule öyle valla yazın hiç çekilir dert değil burası bebişte küçük köye yaylaya da çıkamadık kaldım şehirde kavrulduk bizde.