Mervebobol 20+4 haftalikken detayli ultrasonda doktorum 5mm amniyotik bant olduğunu ama bebeğe hiç zarar vermediğini ve kalın olduğu için sorun yaratmayacagini söyledi ama içim hiç rahat değil interntte kalınlıkla alakalı hiçbirsey göremedim yaşayan varmidir?
Mirkelam Mervebobol o bant sonradan kaybolabiliyor , doktorunuz da zarar vermez dediyse içinizi rahat tutun bebeğinizi strese sokmayın , o bant ilk haftalarda bebeğe zarar veriyormuş bebek büyüdükçe yanda kalıyormuş
Mervebobol Mirkelam Çok teşekkür ederim. Doktorum beni strese sokmamak için soylemiyor olabilir mi diye düşünmeden edemiyorum.