Safiye88 Arkadaşlar günaydın afedersiniz 2 -3 gündür geceleri karnım o kadar şişiyor ki gaz sancısı çekiyorum bugün gece uykumdan uyandım o derece yani şuan 37+4 üm sizce doğuma hazırlık mi bu
Mihriban_27 Safiye88 bende de aynı durum var aşırı gazlıyım inanın özellikle geceleri sanki içim hava dolu gibi 37+4 üm ben de bekleyeyim burada
heyecanli1anne Safiye88 Gazın doğuma işaret olduğunu duymadım doktorunuz daha iyi bilir ama size rezene önerebilirim. Yatmadan bir bardak için içine biraz limon ve bal da ekleyebilirsiniz