Aysel49 33+6 günlük olduk 2436 dedi doktorum . Ayrıca 3 kilolar çok fazla değil mi ya ben şok oldum açıkçası 🙈
Sibel3434 Mseyyide normal canım bende 34 haftalik . Gittim 2.100 dedi ultrason da 33 hagtalik olrak gözüküyor dedi bişey olmaz dedi ama protein ağırlıklı beslen dedi bana senin ki haftana göre normal
Aysuntopal Onemli olan dogumdan sonraki kilosu kizlar ben 37 haftalik dogurdum 2.800 minicikdi sonra sutum baya yaradi cok tombik bi bebek oldu herkes soruyosu mamami veriyosun die sadece anne sutu aliyodu😊
Pinkmom Bugün geldim kontrolden 2.300 şu ana kadar hep iyi gidiordu ama dr 3,500 4 kilo olmayacak dedi.Açıkcası bende hiç önemsemiorum kilosunu önemli olan doğduktan sonra düzenli alması gereken kilo çünkü
Aslihan233 58Vildan canım kerime hanıma gittim cinsiyet için arkası dönük popo arasında yumurtası var dedi ne demek istedi iyi doktor mu acacba
58Vildan Aslihan233 canım sivasta yaşamıyorum babam sivaslı ama büyük ihtimalle erkek bebekten bahsetmiş
Aslihan233 58Vildan kendi doktorum erkek dedi 19 haftada 25 haftada sivasa annemlere gitmek zorunda kaldim devlete gitti kiz dedi 3 ayrı doktor inanmadım ozele gittim arkası dönük yumurtası var dedi kafam karisti ya