Ebru07 bizde kasimda dogucaz insallah 23+6 dayiz🙏 aldiklarim bolca zibin her aydan 10 lu hastane cikisi bir tane, 5 li hastane cikisi bir tane, battaniye ve kundak,corap, uclu takimdan bir kac tane 3-6 ay ve bir kac tane 6-9 ay aldim ve birazda alt ust takim aldim 3-6 ay uzun kollu,patik aldim,biberon emzik biberon fircasi, mama onlugu,puseti ortusu ve minderi,bebek arabasi,eldiven,penye yelek bir kac tane, orgu yelek ve hirkamizda var, figurlu yastik bulut yildiz vs, ana kucagi ve yurutec aldim ve agiz mendillerini kendim yaptim simdilik bunlari tamamladim☺️😍🙏 alinacaklara biraz daha alt ust takim,patikli ve patiksiz tulum, polar tulumda alicam disari cikmak icin, banyo kuveti filesi vs,sampuan,islak mendil,bez, pisik kremi,tirnak makasi,firca,besigi ahsap anne yani cibinligi ve uyku setiyle alicam, elektrikli gogus pompasi,sut poseti,emzirme onlugu,lohusa takimi ve taci,kapi susu,gogus ucu kremi,emzirme atleti,gogus pedi,depend,burun aspiritoru,ates olcer(alindan),banyo havlusu,alt acma ortusu ve hazir kundak almayi dusunuyorum aklima gelenler simdilik bu kadar hic tecrubem yok umarim yardimci olmusumdur🙏 ben post actigimda kimse boyle detayli yazmamisti ne alacagimi sasirmistim kendimce olusturdum biseyler 🙏