Hanımlar dün idrar ve kan testi istedi doktorum şimdi çıktı sonuçlar e nabız dan baktım idrarımda kan çıkmış böbrek ve mesane hastalıklarından kaynaklı falan yazıyor internette ben çocukken böbreklerimde iltihap çıkmıştı 3-4 sene böbrek tedavisi gördüm onun yan etkisi ya da hala iltihap vardır diye düşünüyorum. Bugün doktora sonuç göstermeye gidicem ama başına gelen var mı bebeğime zararı olur mu? 😔