Kızlar yarın 9. Haftama giriyorum az önce uyandığımda atletimde sağ göğüs ucu çevresinde ıslaklık fark ettim kuruyunca leke gibi kaldı yağ dökmüşüm gibi. Googledan araştırdığımda gebeliğin son haftalarında süt geldiğine dair bilgiler var. Acaba düşük belirtisi mi ? Başına gelen var mı