Mucizemm0101 Selam arkadaşlar. 23+2 haftalık hamileyim. Bu uygulamada 6 aylık oldunuz yazmış ben kendime 5 aylık hamileyim diyordum şaşırdım 😅
Semy Mucizemm0101 bende sizinke aynıyım. 6. Aya girmiş gibiyiz galiba tam bende emin olamıyorum o yüzden 5.5 diyip kestiriyorum😂
Melike Mucizemm0101 Merhaba güzel annemiz, 5 ay 12 günlük hamilesiniz. Yani 5. Ayı bitirmiş, 6. Ayın içindesiniz ve 12 gün geçmiş oluyor. Blog yazımızdan bakarak, hafta hafta gebelik takibinizi yapabilirsiniz. Keyifli Forumlar 🌸💖 https://www.mutluanneleriz.com/2021/04/22/gebelik-haftaniza-gore-kac-aylik-hamile-oldugunuzu-ogrenin/
Mucizemm0101 Melike bende öyle hesaplıyordum aslında 5 ay 12 günlüğüm diye doğruymuş. Bu 6. Ay içinde olmayı bi türlü anlayamamıştım. Neyse teşekkürler yardımınız için ☺️🌸