Merhaba sevgili anneler bende doğum hikayemi paylaşıyorum sizlerle ve burdan mezun olup happykids e geçiyorum 😍 öncelikle benim dogumum çok zor geçti o yüzden bende olanlar herkezde olacak diye bı kayle yok luften evham yapmayın okuyunca ☺️ 1 ağustosta evimde misafirim vardı herşey çok güzel sadece 2 3 haftadır çektiğim bel ağrım vardı gelenler de sağolsun beni hiç yormadilar neyse gün bitti akşam yattım 2 Ağustos gece 2 gibi tuvalet ihtiyacına uyandım ama tuvalete giderken arada kaçırıyorum sandım gittim çamaşırımı degistirdim daha tuvaletten çıkmadan bida ıslandım aha dedim ben artık tuvaletimide tutamıyorum ne yapcaksam aslında suyumun geldigi bariz ortada ama doğuma daha 2 hafta var diye benim aklıma hiç gelmiyor neyse ben yine değiştirdim bu sefer Orkid filan taktım yattım ama durmuyo alttan akıyor kalktım dedim suyummu acaba biraz yürüdüm filan sonra suyum geldiğini anca idrak edebildim 🙈 ufaktan evi topladım duş aldım eşimi uyandırdım apar topar hastaneye gittik muayene oldum açılma yok ama suyum geldiği için hemen yatış verdiler saat 5 olmustu bir iki saat yattıktan sonra sancılar geldi artık hafif hafif bekliyorum muayene oluyorum arada derken doğum hanede avazı çıktığı kadar bagiranlar var yanımdaki ebeye diyorum niye bu kadar bagiriyolar ki sanki bütün enerjisini tüketiyor megersem bağırmakta o kadar haklilarmis ki 😂 öğlene doğru yaklaşık 3 cm filan açılma var benim kendi sancılarım bana yetmiyomus gibi bide üstüne suni sancı bağladılar bir iki derken bana asıl sancılar gelmeye başladı başlarda kendimi tutuyorum ama olacak gibi değil artık bende diger kadınlar gibi bağırmaya başladım 😂 neyse sancılar geliyor gidiyor ama benim açılma o kadar yavaş ilerliyor ki anlatamam 12 saat doldu ama benim açılma daha 5 6 cm filan gece saat 11 buçuk 12 ye kadar da anca 8 cm acilmam olmuştu o saatler arası canımdan can gitti desem yeridir doğumdan yana hiçbir korkum yoktu ama bana suni sancı verip çektirirlen diye çok korkuyordum oda başıma geldi 😔 neyse sancidan kivranirken gece doktor muayene ederek beni hemen doğuma aldılar aha dedim tamam bitti herşey birazdan yavrum kucağımda ama nerde benim doğum başladı ama bebek inmiyo assagiya ıkına ıkına yaklaşık 1 buçuk 2 saat sonra yavrum çok şükür doğdu 3 Ağustos 1.55 de yani suyum geldikten tam 24 saat sonra o minicik elleri ayakları ağzı burnu gözü ya o kadar güzel bişey ki birden o çektiğim sancılar ağrılar yorgunluk uykusuzluk hepsi birden uçup gitti 😍😍 neyse herşey hazırlandı odamıza geçtik daha çocuğumu doru düzgün emziremeden yoğun bakıma aldılar doğum 24 saat sürdüğü için doğarken enfeksiyon kapmış aldılar yanımdan süt sağ diyorlar ama oğlum hiç emmedigi için sütüm gelmiyor çok uğraştım elimle pompalarla ama çok şükür geldi sütüm de şimdi sağıp sağıp hastane götürüyoruz daha kokusunu içime doğru düzgün cekemeden ayrı kaldık oğlumla ama olsun iyiki hastanede fark edilmiş yoksa ben hayatta anlamazdım şimdi çocuğuma çok iyi. bakıyorlar eminim benim gönderdiğim sutlerle de daha hızlı iyilesicek Allah’ın izniyle ❤️😍😍