Allahneverdiysee Kızlar 16. Haftadayım dün bebeğimin kız olduğunu öğrendim. Deteaylı ultrasonla daha net anlaşılıyormuş. Yanılmış olabilir mi doktor? Önce erkek ya da kız olduğunu öğrenip sonra başka çıkan oldu mu??
Ygtm44 Allahneverdiysee ben 13haftalikken gitmistm erkege benzetmisti şu an 17 haftaligm dün kesin kiz dedi. Bacak arasina bakarak 😊
Cigdem65 Allahneverdiysee banada 14 haftada erkek dediler 27 haftadada kiz dediler napacaggimi sasirdim alisverisede basliyamiyom neyse bi kac hafta gecsin bakayim sonra tekrar gidicem konturule bakmaya cinsiyete
Sbldgn37 Cigdem65 baya kötü 27 haftada öğrenmek neden bu kadar yanılıyolar acaba şaşırıyorum 12 haftalıkken kızı benziyo demişlerdi ilk kızımda hiç yanılmadılar bakalım bunda ne olacak