Elif5361 evet eski olduğunu gördüm aynı durumu yaşayınca sormak istedim. Bebeğinizi sağlıklı kucaginiza almanıza çok sevindim. 21.haftafa size 32 diyince normal hayatınıza devam ettiniz yani değil mi ? Bana da 20.hafta 31 denildi her şey yolunda sorun yok dedi memurum çalışıyorum internette hep 35 üstü olması lazım diye görünce tedirgin oldum ondan sormak istedim