hazel5 Merhaba arkadaslar, 7 haftalik hamileyim ve ilk ultrasonum vajinal olucak. Biraz tedirginim acıtıyor mu?
Kdk hazel5 kendinizi sıkmayıp rahat bırakırsanız acımaz😇 kendinizi sıktığınızı farkederseniz derin nefes alın bırakın o da sizi biraz rahatlatır🌸
Nelmali hazel5 defalarca yaptırdım hissedilmiyor bile kendinizi kasmayın hatta şöyle bir kıyas yapabilirim ilişkide bile canınız yanabilir bunda sanmam 😅
Busra333 hazel5 kişiden kişiye değişir cnm ben yaptırdım biraz acıdı ama kesinlikle öyle çok değil :)
Handeoz Ben 3-4 kere girmistim ilk evlendigimde tabi biraz rahatsizlik oluyo ama oyle asiri asiri bi acisi yok kendinizi kasmayin 🙏
Kaderberatmelek Ben sprail çıkarttırmak için gittiğimde doktor gelmişken bide ultrosonla bakalım demişti Hiç acımadı hissetmiyorsun bile