Busra333 depsizoo neeee gerçekten mi öyle bir söylenti vardı inanmamıştım ben 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
AysezulalGvn depsizoo bu yıl yks ye girmiş biri olarak çok sinirliyim o yüzden yorum yapamıycam 😂 hoş çalışmadım da sınava ama olsn 😂😂
AysezulalGvn depsizoo 🤣🤣🤣 lisans bölümü çok istedim puanımın tuttuğu bölümler çok ama sıralamada gerideyim ☹️ bilmiyorum bakalım ne olacak
depsizoo Hafissee her açtım postu doğurdum sanmayın bacım 🤣 orda gosgoca gündem yazıyo görmüyonuzmu 🤣🤣🤣🤣
depsizoo AysezulalGvn beterin beteri olur demiştim 🙈 ben hiçbiyeri kazanamadım o nolcek şikayetçiyim sistemden 🤣
AysezulalGvn depsizoo aayyy sanki okuyuncada imkanlar önümüzü mi seriliyor okusanda okumasanda aynı bu ülkede malesef ☹️🥴
Nelmali depsizoo çok umutlanmıştık gelişi guzellikler getirir diye ama nasipte yokmuş gelen gideni aratmaz inşallah