ayseumuy bende 17.haftamda yakalandım. Çok şükür şuan 33.haftamdayim. İlaç kullanamadığımız için doktorum c ve d vitamini takviyesi yazdı. Normalde hamileliğimin başından beri coraspin ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum zaten onları özellikle bu covid sürecinde kullanmamız gerektiğini söylemişti. Bol bol su için, meyve sebze, yogurt, sarımsak, et tüketin. Ve doktorunuzla iletişime geçin takviye ve kan sulandırıcı yazar büyük ihtimal. Allah öyle bir yardımcımız oluyor ki ben eşimden daha hafif atlattım çok şükür. İnşallah sizde hafif atlatırsınız. Geçmiş olsun 🤲