Defne2020 Arkadaşlar sezeryan dogum yaptım hikayemi yazacaktım ama eve gelmem bebeğin kontrolleri derken üzücü şeyler yaşadım….goguslerim de sertlik oluştu bebek emiyor ama göğüslerim sanki patlayacak gibi oldu ne yapmam gerekiyor arkadaşlar
Nazlican1994 Defne2020 sertlik olan yerlerde süt birikmiş olabilir o kısımları ov demişlerdi bana bilginiz olsun :) hayırlısı olsun bu arada Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah
minnosbirkiz Defne2020 Allah bağışlasın 😇 Sıcak kompres deneyebilirsiniz, masaj yapabilirsiniz, sütünüzü manuel pompayla veya cihazınız varsa onunla sağabilirsiniz ☺️